tisdag 3 mars 2009

Nybörjare!

Jag har aldrig bloggat förut och aldrig tänkt tanken på att börja heller. Men så hade vi besök av våra kära vänner från Oslo. De berättade om Hannes blogg och jag upptäckte glädjen med att följa sina vänner som bor långt borta i vardagen. Mina svärföräldrar bor i Tromsö och jag tänkte att detta kunde vara en bra idé att hålla dem uppdaterade om vad som sker i vårt liv. Jag valde att döpa bloggen till familjen Nilsen så kan både jag och maken Håvard kan skriva och hålla de som vill läsa uppdaterade. Vi får se vad det blir av detta:) Njut av den vackra bilden från Gran Canaria i marsslasket!

3 kommentarer:

  1. Välkommen! Det ska bli så kul at följa med er! Kram Hanne

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det var en kanon idé det här! Jag tyckte det var s kul att läsa vad du och familjen gör samt se bilder:)Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Fan vad roligt! Nu ska jag följa er!!!
    kram på er goafamiljen :)

    SvaraRadera